wtorek, 16 lutego 2016

Cudowne masełko

Witajcie ponownie! Wracam do Was, ponieważ muszę podzielić się z Wami moim nowym odkryciem, a mianowicie jest to masło kakaowe, a dokładnie kosmetyki z masłem kakaowym. Pewnie większość z Was miało już z takimi kosmetykami styczność ja niestety nie.
Moja skora jest bardzo wysuszona i nic tak nie nawilżyło i natłuściło mojej skory jak balsam z masłem kakaowym. Po paru dniach stosowania po kąpieli balsamu z masłem kakaowym moja skora jest nawilżona i jedwabiście gładka. Wczoraj zakupiłam również krem do twarzy z masłem kakaowym i jestem zachwycona . Krem nie tylko nawilżył i wygładził skórę, ale nadal jej delikatny brązowy kolor. Polecam Wszystkim kosmetyki zawierające w swoim składzie masło kakaowe, przy regularnym stosowaniu zauważacie spektakularne efekty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz