środa, 2 marca 2016

Prezent




 
Jutro urodziny mojego wnuka, wiec wczorajszy dzień spędziłam w Internecie na poszukiwaniu czegoś" wyjątkowego" na prezent. Wybór prezentu nie był łatwy. To musi być coś praktycznego, z czego Kacper się ucieszy i nie będzie zalegało w szafie, lub na komodzie. Inspiracji szukałam oczywiście w Internecie. Zasiadłam wygodnie do komputera i tak spędziłam pół dnia, aż wpadł mi w oko interesujący artykuł, dzięki któremu już byłam pewna co Kacprowi sprezentuję, a mianowicie jest to torba na laptopa.
Kacper często podróżuję służbowo, a z tego co wiem nie posiada ani odpowiedniego plecaka, ani torby. Niezmiennie się cieszę, że znalazłam coś praktycznego i za razem eleganckiego. Torba jest skórzana i bardzo solidnie wykonana. Już nie mogę się doczekać jak Kacper odpakuje prezent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz